Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 12:44 - АНКЕТА: Кое е най-нестандартното място, на което сте го правили?
Автор: sexolog Категория: Тя и той   
Прочетен: 1768 Коментари: 5 Гласове:
0




Като под "най-нестандартно" нямам предвид киното или някое градско вц. Това са вече изтъркани баналности от вързопчето на моите родители :)

Извадете свежите идеи, може и да влязат в употреба.

Хайде и аз да ви стимулирам с моето нестандартно място. Пък ще чакам да ме надцакате :-Р

Отиваме ние на планина, да догоним компанията някъде в Рила - две двойки натъпкани в една колица. Замръкна, объркахме се из някакви села, пък решихме да пренощуваме... Най-трудното беше в тъмнината да намерим що-годе равно място - за да сперм колата, а и ние да се опънем. Селцето - страшно разпиляно и теренът крив!

Най-накрая се справихме! Местенцето беше супер - встрани от (черния) път, покрито с тревица, нещо като уютна полянка за нашата четворка... Ееех, звезди кат" паници, ееех чист въздух балкански, както се вика... От двете страни на колата се развихриме здравата през нощта (но бяхме тихи - все пак, къщурки наоколо - местните спят) Е, на сутринта се оказа, че сме празнували на мегдана... (Събуждаме се - насреща ни пейчица, чешмица и четири бабички "плетат")

И така. Винаги съм се имала за почти пуританка... животът не прощава :)))

Моето най-нестандартно място е - МЕГДАНА.

Вашето?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - аз
03.09.2009 12:46
един път го направих в блога.
цитирай
2. анонимен - :D Besetka, preden kapak na kola, ...
03.09.2009 12:54
:D Besetka, preden kapak na kola, vurhu duner... tov sa mi nai nestandartnite mesta (shy)
цитирай
3. анонимен - Необикновенна анонимна
03.09.2009 19:53
А аз веднъж го направих в блога на bbbb....За съжаление той отсъствуваше...
цитирай
4. sexolog - Ехааа
03.09.2009 19:56
Възхищавам ви се, че можете да го направите в блога - те това е тъй дългоочакваният киборг! ))))
цитирай
5. анонимен - под моста, на знак "СТОП"
11.09.2009 15:15
В една снежна вечер под един от мостовете на река Вит, една приятелак ме завлече там и въпреки студът ми съблече якето и ме сложи да легна по гръб и ......
Другото подобно място е един знак СТОП, изпращайки едно старо гадже до тях на ъгъла до тяхната къща започнахме да се натискаме, само че толкоз се разпалихме, че повдигнах късата и поличка и нея на ръце и ..... тъкмо бяхме почнали и се чуха стъпки, аз се смутих и аха да го извадя и чух в ухото си "Ако го извадиш, ще те убия"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sexolog
Категория: Тя и той
Прочетен: 58406
Постинги: 6
Коментари: 129
Гласове: 78
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930